آیا ممکن است به معکوس کراتینین 1.7 توسط بسیاری از آب آشامیدنی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به معکوس کراتینین 1.7 توسط بسیاری از آب آشامیدنی

"شوهر من به تازگی یک گزارش از داخلی ما است که سطح خود را از کراتینین در 1.7 بود دریافت کرد، او به نوشیدن بیشتر از هر چیز، تا دکتر فکر می کند ما این را می توان با مقدار زیادی آب آشامیدنی خود را از آب معکوس .. این یک امکان است و یا باید ما آماده خود را برای خبر بد. "این یک سوال از بیمار است، به شرح زیر می باشد راهنمایی های داده شده توسط پزشکان.

شما می دانید که سطح کراتینین بالا توسط بلند نظر کراتینین تشکیل تجمع، در واقع پس از سطح کراتینین افزایش یافته است، کلیه شده است در برخی از درجه آسیب دیده، می تواند مایعات و مواد زائد تخلیه به موقع. بنابراین اگر شما نوشیدن آب بیش از حد در این زمان، که آسان است برای القاء ادم. در کوتاه مدت، آب آشامیدنی انجام می تواند کمک به آن کاهش در برخی از راه، اما بیش از حد خوب نیست، بنابراین توجه به آن، به بیماری خود را ندارد بدتر اتخاذ یک تصمیم اشتباه است.

برای بیمار به بیماری مزمن کلیه، یک رژیم غذایی خوب قطعا می تواند کمک به کنترل بیماری، مانند کاهش سطح کراتینین بالا و از بین بردن تورم در بدن است. بنابراین آن را به یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط بیماری خود لازم است.

در یک کلام، نوشیدن مقدار معینی از آب می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا است، اما غیر ممکن است حفظ آن تنها با آب آشامیدنی، چه چیزی بیشتر، ممکن است به عوارض دیگر مانند ادم شود.

بنابراین به عنوان یک بیمار با کراتینین 1.7، اگر شما می خواهید آن را معکوس، برای اولین بار شما نیاز به یک رژیم غذایی مناسب، اما مهم ترین چیز این است که یک روش سیستماتیک. اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی لازم و یا پیدا کردن روش درمان موثر، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

 





:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، کراتینین 1 , 7، آیا می توان به معکوس کراتینین 1 , 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: